ogretmenHnmm Herkese merhaba hanımlar. Bugün doktor kontrolüne gittim (özel hastane) 13 haftamdayim ikili taramayi yapti alttan ultrasonla cinsiyeti kız dedi. Degisir mi acaba var mi benim gibi olan sonradan değişen.
Nerfemm ogretmenHnmm banad doktoru.m 12. Haftamda erkek gibi dedi merakla bekliyorum bir kac hafta sonra netlesecegi zamani alttan muayenede nasıl bilmiyorum ama bazen değişiyor
beyzacmvrc ogretmenHnmm bana 11+3 de erkek gibi demsti 14 de kesin kız dedi detayliya da girdim değişmedi acele etmeyin bu haftalar da
Sunatutal ogretmenHnmm Altan muaynede kesin mi oluyor bilmiyorum ama bana 16 haftada erkek olduğunu söyledi bebeğimin 23 haftada kız olduğunu öğrendik tabi sağlıklı olsunlar da cinsiyetin pek bı önemi yok
ogretmenHnmm beyzacmvrc yok canim cinsiyeti öğrenmek için gitmemistim zaten ikili tarama için gittim alttan ultrasonla yapti ölçümleri öyle soyledi kız diye
ogretmenHnmm 3kuzuAnnesiyim gördüm canim ikili tarama olduğu için her seyini incelesi alttan ultrasonla uzun uzun bakti videoya cektiler hatta boş gibiydi bacak arası
Seydaeskii İlk hamileliğimde 13. Haftada kız dedi değişmedi . Şuan yani 2. Hamileliğimde 13. Haftada erkek dedi 18. Haftada kız oldu 😂
nadrun Detaylı ultrasona girene kadar hiç bişey kesinleşti diyemeyiz öyle çok sonradan cinsiyet değişiyor ben iki hamileliğimde de detayliya girene kadar asla kıyafet vs almadım soranlara herkese de degisebilir kesin değil dedim
ogretmenHnmm nadrun detayli ultrason kaçıncı haftada oluyordu ipk gebeligim olduğu için bilgim yok 3lü tarama vs ne zaman oluyor
keremalya1724 ogretmenHnmm canım bende 13+1 de öğrendim erkek böyle gözüküyor 😆 senin ki kız bence de 😊