babymom1017 Merhaba bugün doktor randevumuz vardı 15 haftalığız doktor kalpte parlaklık gördü tek başına bişey ifade etmediğini 2 hafta sonra tekrar gelmemiz gerektiğini söyledi. Başına böyle bir durum gelen var mı biraz endişelendim
annekuzusu_ babymom1017 benimde aynı durum var bende çok korkmuştum Bebek büyüdükçe insallah kaybolabiliyormus çoğu bebekte görülebiliyor
Prensesimmm_ babymom1017 canım korkma benim bebeğimdede vardı son aylarda geçeceğini söylemişti doktorum elhamdulillah geçtide tek başına bişi ifade etmiyor içini ferah tut dua et
Nazli-61 babymom1017 benimde bağırsağında gözüktü detaylı ultrasonda 24. Haftada 29. Haftada kontrolde doktor baktı ben göremiyorum gitmiş dedi sizde rahat tutun içinizi
Selisce babymom1017 bende 21 haftalıkken detaylıda görüldü 2 li tarama temizdi ense normaldi burun kemiği vardı korkulacak bişe değil dedi ama üzüldüm tabi 25 haftalıkken gittiğimde duruyordu 29. Hafta gittiğimde parlaklık geçmişti şükür
Minikomoms Bu tür arastirmalar hep önüme çıkıyor. Korkulacak bir durum yok gebeliğin ilk zamanlarında görülüp son zamanlarında kaybolduğu soyleniliyor. İçinizi ferah tutun🤲