hllkrdmn09 Biz 5 + 0 da keseyi gördük bugün 5+6 ve benim tüm gebelik belirtilerim kayboldu😞 göğüs hassasiyeti mide yanması mide bulantısı ... daha önceden 3 kaybım var doktora gidipde olumsuz birşey duymak istemediğim için Dr. a gitmek istemiyorum sizlerde de benzer bir durum var mı ? ????? 😭😭😭😭 korkuyorum ya yine olumsuz olursa diye
sudamlasi hllkrdmn09 asıl belirtileriniz 7.hafta da başlar zaten evham yapmayın beta hcg hemen düşen bi hormon değil ki hemen belirti kaybolsun.
iremipek hllkrdmn09 Canım sen hiç tasalanma belirtiler kişiden kişiye değişir tekrardan olur bir ara yine hissetmezsin hiç kendine dert etme✨
yagmurtpl İlk haftalarda ben de bi şey hissetmiyordum, 7. haftada başlamıştı benim bulantı filan, aklınıza kötü şeyler getirmeyin, Allahım inşallah sağlıkla kavuştursun sizi bebeğinize 🙏❤️ Hakkınızda hep hayırlısı olsun 🙏