Kubrabsyg45 Kızlar çok hastayım boğazım falan felakettt. Sağlık ocağı majezik boğaz spreyi verdi safece ama nette falan kesinlikle kullanmayın vs yazıyor. Var mı hamileyken kullanan 🥺🥺
Mervekara5 Kubrabsyg45 canım bana da kendi doktorum boğaz ve burun spreyi önermemisti doktoruna sor istersen bir
Kubrabsyg45 Betulll1996 anlamadım bende ya. Doktor acemi gibi geldi genç daha. Eczanecide bişey demedi doktor tamam dediyse kullan dedi geçiştirdi
Basakozbek Kendi kadın doğumcunuza sormadan kullanmayın bence. Bana da bir kez dahiliyeci bi ilaç vermişti hamileler kullanabiliyor diyerek ben yine de güvenmeyip doktoruma sormuştum ve kullanma demişti
Kubrabsyg45 Basakozbek pazartesi günü randevum var en iyisi beklemek. Son haftalar zaten Allah korusun. Şüphe de kaldım
Kubrabsyg45 Mervekara5 burun spreyi gebelik başından beri kullanıyorum bağımlılık var canım ama KBB de kadın doğum da sorun yok demişti. Majezikde bir takılı kaldım bilemedim. Buarada seninle aynıydık en son ne zaman gittin bebiş ne durumda
Mervekara5 Kubrabsyg45 en son perşembe gittim canım ben bebiş iyi Allah’a şükür kendi gittiğim doktorum da pazartesi 2700 çoktı kilosu perşembe devlet hastanesinde ki doktor da 3033 dedi kilosuna biraz önde yediğine içtiğine dikkat et dedi ama ben devlettekinw güvenmiyorum bence 2700 kilosu
Kubrabsyg45 Mervekara5 ölçüm farkı oluyor illa canım ya. Bende 34+2 de gittim 2750 ydi sonra 35+0 da gittim acile 2700 falan. O yüzden bebek doğana kadar kilo takılmicam herkes farklı ölçüyor yanılma payı çok
Mervekara5 Kubrabsyg45 evet evet öyle ama bir arkadaşm yeni doğum yaptı kendi gittiğim doktorumda kilosu dediğiyle aynı çıktı bende ona göre hareket edicem devleti dikkate almıyorum