[silindi] NM_mom 3.ve 5. Ayda yapılıypr diye biliyorum henüz doğum yapmadım ama yapınca muhakkak yaptrcağım bi aşı
NM_mom Dozu yaptırdım 2. Dozu bende 5. Ay diye biliyorum sağlık ocağı hemşiresi 1 ay arayla dedi kafam karıştı, teşekkür ederim❤️