Kızlar şekerim biraz yüksekti diyetle normalde döndü şuanda o kontrol altında ama suyum hala istenilen seviyeden fazla 25.haftamdayım doktor kafana takma dedi ama ben çok kafama takıyorum deprem bölgesine yakın bir bölgedeyim depremler hissediyoruz onun ayrı bir paniği var içimde bir de bu durum canımı sıkıyor bu su olayı nasıl normale biner, akıl verin lütfen 🙏🏻