Elifbklmz Merhaba kızlar bebeğime şampuan vücut losyonu yağ vs alıcam ama hangi marka alacağıma yada yağ losyon kullanımı yeni doğanda iyi mi bilemedim
HilalEyce Elifbklmz çocuk doktorumuz mustela önerdi bize şampuan mustela kullanıyorum oğlumun cildi hassas olduğu için Bioderma nemlendirici kullanıyorum.
Btlklnc Elifbklmz suan ebebek markasında indirim var. Ben losyon pişik kremi bakım yagını vazelin falan herseysını ordan aldım yorumlar güzeldi. Kötü bıle olsa her yerde satılıyor gidip alabılırım eczanelerden