Hatice12333 Kızlar 36 haftalık gebeyim idrar da az protein kaçağı çıkmış sağlık ocağına gösterdim acil bı durum var mı diye şu anda yok dedi ama tansiyon yükselmesi olursa gir acile dedi sizce nasıl olur
cinelili Canım ne olur ne olmaz sen yine de git . Böyle huzursuz olacağına git kafan rahatlasın . Zaten stresli bir zamandan geçiyoruz . O sebeple hiç sıkma canını git görün bi acilede sağlıcakla kal inşallah