Canlarım ben Ankara Çankaya’da yaşayan 29 haftalık hamile bir kız annesiyim . Yeni taşındık sayılır . devlet hastahanesinde doğum yapıp memnun kalanlarınız varsa doktor ve hastahane ismi söylerseniz çok memnun kalacağım . Doğuma da birşey kalmadı . Hala doktorum yok. Özeller çok pahalı olduğu için devlet hastahanesinde doğurmayı düşünüyorum . Hatta kontrole gitmem gerekli bu hafta henüz hangi devlet hastanesine gidip hangi doktoru seçmeliyim bilemedim . Şimdiden hepinize teşekkür ederim . Sağlıcakla kalın