ArvenMom Rajabli başlığı değiştirir misiniz görüpte özenen olmasın bu arada ayda 2 3 defa yiyiyorum bi zararını da görmedim
Kubra-ulas Rajabli valla ben hamileliğimin ilk gününden beri yiyorum 😄 Allah’ın izniyle de bir şey olmadı. Canım çok istiyor ve yiyorum. Yiyebilirsiniz yani
Sevval0308 Rajabli hamilelikte değil ama bir kaç ay öncesinde kfcden zehirlendim Zaten artık tavuk görmek istemiyorum o günden beri. Popeyes asigiydim o bile yok hani
ggulsaahhhhhh Ben yedim ilk başlarda tavuğunda çok sos olduğu için sanırım istifra ettim benim miğdemi rahatsız etti bidaha yemedim hiç
Sahnedekimadam Sağlıksız herşey bebeğe direkt zarar verecek diye bir şey yok aslında .. yedim bebeğim şöyle oldu diyemez yani kimse sık olmamak şartıyla canın ne çekiyorsa ye yani canım