Kızlar kusura bakmayın şu felakette bunları yazıyorum ama kafam çok karışık adetimin üstünden yaklaşık 14 gün geçti bugün gidip kan verdim negatif çıktı beta değerim 2 nin altında folik asit kullanıyorum ama ne adet var ne gebelik doktor bir kaç gün sonra tekrar kan ver yükselebilir dedi ne yapmam gerekiyor içinizde böyle olanlar vardı kafam karışık 8 aylık evliyim 3 ay önce korunmayı bıraktık