Canim hiç endişe etme ilk beta 258 çıkmıştı benim 4+5 haftalık hamileydim doktorum beta her gün 2 kati artar ve 5000-6000 olduğunda keseyi görebiliriz demisti ve 10 gün sonra görmüştüm 5+4 te ama daha geç veya daha erken görenler de oluyor stres yapma Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🧡