Kızlar oğluma hamileyken bu haftalarda bayağı karnım vardı bir de deli gibi yiyordum her dk ağzım doluydu şimdi karnım yumurta kadar sanki gelismiyomus gibi geliyo gözüme ve çok iştahlı değilim zorla işte 3 öğün yemeye çalışıyorum ama az az sizler nasılsınız gobusler çıkmaya başladı mı iştahınız ne durumda paylaşalım mı