Kızlar ilk gebeliğimde şeker yüklemesi yaptırmadim şimdi açlık 70 tokluk kanı 138 çıktı doktorum 50 ml şeker yüklemesi yaptırdı onun sonucu da 179 çıktı aşırı yüksek diyor yarın 4 kez daha kan vereceğim ve bı 50 ml daha şeker yüklemesi istedi sizde normal mi ilk kez yaptırdığım için bilgim de yok Benim gibi olan var mı yine yüksek çıkarsa sonrası ne olacak doktora sordum kan sonuçlarına göre ilerlicem dedi başka bişey de demedi çoğu kişi ilkini bile boşa yaptırdın aç iken o kadar şeker içiyorsun tabi yüksek cikar diyor kafam allak bullak oldu beni aydınlatır mısınız size zahmet