mommmyyy0 haftamda tanı konuldu amniyosentez yaptırdım sonuç normal. celeston yaptırdım 2 doz. şu an 27+2 deyim hala kistleri mevcut kalbi sağa itmiş bir tedavisi yok bekleyeceğiz belki küçülür diye aynı şeyleri yaşayan var mı iyi veya kötü deneyimlerinizi paylaşın lütfen