Tugba0223 Hdkj benim 37+6 şu an. Geçen hafta gelecek gibiydi benimki ama doktor önlem aldı daha erken dedi sizin de daha vakit var ne kadar kalırsa içerde o kdar iyi olur diyorlar☺️
Senaaaaaaa Benim de 37+1 şu an. Karnımda toplanıyor ve bacak damarlarım çekiliyor sanki. Sancı da var ama henüz nişan gelmedi. Böyle vajinama iğne batması gibi ağrı oluyor ara ara. Benim gibi yaşayan var mı?
anie Senaaaaaaa benimde vajinamda böyle oluyo iğne batması gibi elektrikle şok verilmiş gibi üç beş saniye sürüp geçiyo canım
baharkarakuzu Senaaaaaaa bende 37+2 deyim aynısı bende de oluyor ince ince ama etkili bir batma 😀 neden oluyor bilmiyorum
anie Senaaaaaaa baharkarakuzu doktordan az önce çıktık canısı benim çatı kemiğim darmış bebeğin kafası da aşağıda olduğu için baskı yapıyormuş bu sızı o yüzden dedi ama kişiden kişiye değişiklik gösterir mi bilmiyorum
anie Senaaaaaaa bugün görüş günümüz canım soracağım doktora belki kanala yerleşiyodur haber veririm sana da🌺
Tugcelb Senaaaaaaa doğum kanalına yerleşmesiyle alakası yok bence. Banada oluyordu vajinama iğne batması gibi ağrı ama bebeğimin kafası Sadece kanal başındaydı doğum öncesi kanala yerleşti kendileri😂
Senaaaaaaa anie teşekkür ederimmmm bilgi için. Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah geçer bu acılar da 🤲🏻❤️
Tugcelb Senaaaaaaa benim son zamanlarda sağ bacağımın üst tarafında bir yere bir anda ateş değmiş iğne batmış gibi değişik bir aprı giriyordu irkiliyordum sonra elimdele ovalamak zorunda kalıyordum ağrısı azalsın diye. Gebelikte farklı şeylerle karşılaşıyor insan
Aysun56 Hdkj ben de bu gun 37+0 oldum bazen kasılmalar oluyor kızım artık yerine sığmıyor belli ama gelecek gibi de değil😁😁 bol yürüyüş ve merdiven egzersizi ile onu gelmeye teşvik edebilirim sanırım😁😁