Yeyy bnde ilk gittiğimde banada soguk gibi geldi ikinci gitmemde daha farklıydı ilk gittiğimde değişmeyi düşündüm iiyiki değişmemişim bu gittiğim de daha sıcak kanlı samimi içten davran dı çok güzel ilgilendi dıştan öyle görünüyor ama hiç değil miş çok memnun kaldım tavsiye ederim