Kubrabebisi Kızlar 14+2 deyim ama 3 gündür kasığım inanılmaz ağrıyor bebeğimde kasıkta sizce bir sorun var mi normal mi ne eğilebiliyorum yürüyemiyorum
ggulsaahhhhhh Kubrabebisi kasık ağrıları normal ama geçmiyosa ve sürekli ağrıyosa doktorunuza görünün bence Allah korusun bişey olmasın
ggulsaahhhhhh Kubrabebisi hamilelik herkesin vücudunda farklı değişkenlikler gösterebiliyo. Benim ara ara baskı şeklinde ağrılarım olmuştu. Sürekli bi ağrım olmadı hiç. İçinin rahat etmesi için git bence. Bişey yoktur muhtemelen ama için rahat olur canım.