Kızlar kardeşim benden 2 gün sonra doğum yaptı. O annemgilde kalıyor ben kayınvalidemde. 20 gün oldu ama ben artık anneme gitmek istiyorum, kendi evim şehir dışında. Annem aynı evde olmamıza şiddetle karşı. Sebebi 40 nız karışır iyi olmaz der büyükler diyo. Sizce bu işin aslı var mı. Kardeşimle aynı evde ama farklı odalarda olsak birbirimizi görmesek yine de bişey olur mu? Bu 40 karışması denen şey ne? Yanınızda büyükler varsa onlara da sorabilir misiniz