3 gündür şiddetli ağrı çekiyorum bugün zar zor hastaneye geldim kadın doğum bakmadı acilden giriş yaptım idrar tahlili yaptılar hem enfeksiyon hemde protein 2+ dediler buda sanırım gebelik zehirlenmesiyle alakalı bir durummus emin değilim net bişey söylemediler emin olmak için kan almamız gerek dediler kan sonucu bekliyorum bu durumu daha önce yaşayan varmı varsa bilgi verebilirmi bana lütfen yanlızım yakınım yok ve çok stres yaptım bebeğime bişey olucak diye bilgisi olan lütfen bişey söyleyebilirmi ?