BBuseY Hanife61 5 cm açıklıkla evde olman mucize 🤗 normalde göndermemeleri lazım neyseki yarın gidecekmişiz 🤗
minnoskiz- Hanife61 durdururlar inşallah merak etme ilaçlarla falan bekletebiliyorlar doğsa bile sağlıklı olur annesi merak etme🙏
Manolya_mom Hanife61 bende 33+6 3 cm açılmayla 20 gündür geziyorum. İlaçlarla fln durdurdular doğumu daha fazla açılmayı engellediler ama hâlâ her an gelebilir 😁
Hanife61 minnoskiz- doktorumuz doğmasının daha iyi olduğunu söyledi kilo alımı 2 haftadır aynıymış minnacık biraz 1950gr🥲 küvezde kalacakmışız sanırım🥺
Hanife61 BBuseY öyle mi🥺 bilmiyorum ki doktor yatış dedi kontrolümüzde ol diye temennim 10 gün içinde doğum olması ama daha erken alabiliriz dedi çevremdekiler belki yarın bile gelir dedi 🥲
minnoskiz- Hanife61 haftana göre yine iyi canım benim o haftalarda daha minnaktı ama yavaş yavaş alıyor çok şükür.Olsun bebişin için hangisi daha hayırlıysa o olsun 🙏
BBuseY Hanife61 korkutmak istemem ama 2 /3cm olunca bile eve göndermiyor bazı doktorlar 🤗 panik yapmayın ama ağrınız olunca da durmayın hemen gidin
Hanife61 BBuseY yarına kadar umarım sıkıntı olmaz sizde doğum yaptınız mı doktor bana sıklıkla tek tarafta toplanırsa bu sancı dedi ve öyle de oluyor doğru mu acaba 🥺
Hanife61 Manolya_mom sağlıkla sıhhatle gelsinler inşallah 🥹 3 cm açılma doğum için erken değil mi ben bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ inşallah zamanında sağlıkla gelsin yavrucaklar
Mommy61 8 cmden sonra artık doğum kaçınılmaz oluyor diye biliyorum ama korkma canım, ben de 32+3 üm bebeğim kanalda 35-37 arası gelir daha fazla beklemez dedi doktor. Ciğer geliştirici iğne yapıldı mı ?
Hanife61 Mommy61 aynen bende normalde 37 demiştim şimdi en geç 36 da alırız dedi yok cnm ciğer geliştirici yapamaya biliriz dediler gebelik şekerim var yaparsak şeker daha fazla artar dedi