Eylemmmm deryaumay20 normal canım, benımde öyleydiz şuanda da 35 oldum ve 2.470 oldum doktorum normal dedi, her cocuk 4 kilo doğmak zorunda değil dedi, 2,500 üzeri yeter dedi yeterki sağlıklı olsun.
story deryaumay20 gayet iyi kilosu maşallah 🧿 benim kayınvalidem de sürekli ne kadar kilolu çocuk doğurduğunu anlatıyor bana ben de sağlıklı olmak kilolu olmak değil diyorum
iremsenpli11 deryaumay20 ne bilirmis ? Doktor mu ? 32+4 2kg benimde bebeğim normal dedi doktor 33de de aNca olsa o kadar olur
Nagiss2859 deryaumay20 benim ki önde gidiyor biraz fazla yemiş ama kaynanam hala çok zayıf diyor 😀 takılma hiç öyle şeylere bir şey olsa doktor söyler zaten 🙂
Ervaninannesiii 33+4 de doktorum 2000 kg boyuda 42 cm dedi sorduğumda iyi güzel dedi bir sıkıntı yok çok şükür sizinde iyi önemli olan sağlıklı olması sonradan da kilo aliyo bebislerimiz🥰
SeydaYvz Ben pazartesi gittiğimde 37+3 düm. Kilosu 3.700 dedi normal olamicağı için mecburi sezeryana döndük 3 gün sonra 14 şubatta doğurucam kısmetse😂 yani çok kilolu olması da çok zayıf olması da problem. Kaynanalar diplomasız doktorlar zaten herseyi biliyolar