15 ekimde transfer edildi bana, ilac hariç sanırım 16 bin idi, yılbaşı sonrası zam gelmiştir. Ama asıl fazla tutan ilaçlar. Çok şükür bizim ilk denemede tuttu iki embriyo da. Şuan 19. Haftadayiz. Funda hanım mükemmel bir doktor. Bence paradan ziyade doktoru sorgulayın ki paranız boşuna gitmesin derim ben. İnşallah rabbim size de yaşatır bu duyguyu