Serkandeniz adet düzensizliği olunca normal benim de düzensizliğim var nasılsa diye günüm geçince önemsememiştim mide bulantısı olunca ilk ihtimal vermedim ama baktım her gün midem bulanıyo öyle test yapmıştım 6 haftalığı geçmiş meğersem yani bulantı olmasa bende test yapmazdım uzun süre de anlamazdım ama 7. Aya kadar da çok şaşırdım maşallah 😄