Babyy07 İlk gebeliğim, 37.haftadayim hâlâ dönmedi baş yukarda salı günü sezaryen günü vericek doktorum ama korkuyorum tecrubeli anneler nasıl bı süreçti doğum ve sonrası,rahatlatici yorumlariniza ihtiyacım var
HilalEyce Babyy07 heyecan ve korku olması çok normal Ameliyathaneye girene kadar terliyordum stresten İlk iğne yapıyorlar kendinizi kasmayın rahat bırakın hemşire sonda takacak hissetmeyeceksiniz bile uyuşma olduğu için Biraz mide bulantiniz olursa söyleyin ilaç veriyorlar Bebeği çıkarırken biraz sallanıyorsunuz Kesi yaparken asla acı yok sadece dokunuşları hissediyorsunuz Bebeğinizi gösterdiklerinde her şey bitiyor zaten İlk ayağa kalkmak biraz ağrılı ilk adımı attıktan sonra sıkıntınız kalmayacaktır.
Naazli Babyy07 hiç korkma rabbim gücünü kuvvetini veriyor. Yanına kimyon sadec nescafe al. Ben ikisinide doğumdan çıktıktan sonra içtim. Hem gazımı çok rahat çıkardım hemde hiç baş ağrım olmadı. Doğum sırasında midem bulandı benim söyledim hemen ilaç yaptılar geçti. Belinden olan iğne hiç hissetmiyorsun desem yalan olur ama inanki damar yolu açtırmak daha çok canımı yakmıştı benim. Belden olan iğne o kadar kolaydı. Tavsiyem ilk ayağa kalktıktan sonra olabildiğince yürü. Ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlarsın. Ben ilk gün de dahil bebeğime hep kendim baktım. Ağrı acı yok asla diyemem dikişlerin var tabiki acıyacak ama inan bana dayanılmıcak gibi birşey asla değil. Bebeğinin cennet kokusu herşeye değer. Sağlıkla gelsin miniş 🧡
_almirasmom Babyy07 30. Haftadan beri baş asasgı bugun 35+0 gene bas asagı ama catı muaynesı olunca normal dogum yapamıcamı soledı kemıklerım darmış 12 mart sezeryan olcam :(