Kızlar merhaba 1. Hamileliğim 39 hafta olduk bugün kontrole geldim çocuk kanala girmemis ama sancılar doğum sanci çıktı nst de.. çok ağrı hissetmiyorum. Normal doğum istiyordum yarında ağrı çok olursa sezeryana alacağım dedi doktor. Ne yapacağım kanala girmesi için yada bu sancı ile 40. Haftyi bekleyemezmiyim? Zaten çok ağrı hissetmiyorum…