Kızlar merhaba. Kaç gündür bu deprem olaylarına ağlamaktan üzülmekten hiç bişey yapamıyorum. 24. Haftada başlayan mide yanmalarım kendi kendine geçmişti ta ki bi kaç gün öncesine kadar. Ne yapsam ne yiyip içsem de geçmiyor. Stres ve üzüntüden mi oluyor acaba. Ayrıca gebelik kolestazımda var. Nasıl besleniyorsunuz hem karaciğer hemde mide yanması sorunlarınızın azmaması için. Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim. 32+3