Aslhnyldrm Arkadaşlar merhaba 37+4 teyiz başından beri normal doğum istiyorum. Şu an için bebek kanala girmiş değil özel bir hastaneye gidiyorum doğum ücreti normal-sezaryen 15 bin bu haftadan sonra devlet hastanesine geçmem mantıklı olur mu sizce ?
Laleli19 Bende 33 haftaya kadar özele gittim fiyatları görünce devlette sezeryan oldum hiç bir şeyde olmuyo özelden daha çok ilgileniyorlar hem anneyle hem bebekle