Depremden dolayi hastane bulamiyorum elaziga gittim bebegin boynuna 2 tane kordon dolanmis ama gevsek dedi yogunluktan dolayi buyuk ihtimal gonderdi beni salı günü kontrole gel dedi 36 haftalik suan ozamana kadar bebege bir skntı olur mu yasayan var mi psikolojikmen zaten yıkılmışz bu durum daha korkutuyo beni