Elru Benim regl gunum 1 haftadir geciyo test taptim tek cizgi dun kan analizi verdim Betam 0.15 cikti ama ne regl oluyorum nede oyle bir hissiyatim var
Meltems53 Elru yaşadığın gecikme stresten yada başka birşeyden dolayı olabilir. Çünkü 1 hafta gecikmeyle kanda çok net çıkardı hamilelik. Midenin bulanması yanması da tamamen psikolojik şeyler.
2aslan_annesi07 Elru psikolojik olabilir kan testi kesin sonuçtur doktordan adet sokturucu isteyebilirsiniz
Elru Meltems53 yani inshallah oyledir Baska sorunlar olmasin yeterki Iki ay once polip ameliyyati oldumda cok korkuyorum baska problemler olmasin🙏