Bu 2. Aşılamamdı. Bugün 10. Günü. Çatlatma iğnesinin 11. Günü. Şuan şiddetli karın ağrım var ve adetim başladı. Erken gelmiş gibi hissediyorum. İlki de böyle olmuştu. Gene 10. Günde adet olmuştum. Bu durum başına gelen var mı. Bir yerlerde doktorum hata mı yapıyor acaba aklım almıyor artık. İsyan etmiyorum ama gerçekten çok yoruldum. Onca emek maddi manevi çaba hepsi puf diye uçup gitti 😔