Sevvl 32deyim 1725 yanii yiyip içip kilo aldıramıyorum olmuyor, her yerde ortalama ölçü yazıyor bu kadar düşüncesiz olmaları neden anlamıyorum, ben de kilosunu yazıyorum ama benim gibi olanları rahatlatabileyim ben de böyleyim üzülme diyeyim diye. İnsanlar bebek yarıştırır hale gelmiş