Laleli19 Adetimden 4 gün geçikme oldu test falan yapmadım daha belki negatif diye ama bgn bel agrısı başladı sadce emin değilim ilk haftalarda bel agrısı olan oldu mu bilginiz var mı
Yagmure Laleli19 Laleli19 8 haftalığım bel ağrısı en büyük şikayetlerimden benim gecikmenin 4. Günü pozitif çıkmıştı ama ben garantiyi görmek istiyorum dersen 3-4 gün de bekleyebilirsin istersen
serpil1baby Laleli19 ben hiç anlamadım adet belirtilerini bire bir yaşadım kasık ağrısı falan 1 hafta gecikmeyle test yaptım test yapana kadarda değilimdir kesin diyordum ☺️ hiçbir belirti vermedi yerleşme kanaması bulantı falan filan..
blogmomies Laleli19 Ben 4 gün geciktiğinde erken gebelik testi yaptım pozitifti . Aynı gün kan verdim o da pozitif. Hayırlısı olsun 🙏🏻
Laleli19 Yagmure çok teşekkür ederim byle olmamıştı hiç şimdi korkuyorum belki negatif çıkar ümitlenmemek için
Zeyneparsln Laleli19 Nasıl test yapmadan durabiliyorsunuz ben adetime daha iki gün vardı yaptım pozitif. Evet ağrılar oluyor özellikle göğüs hassasiyeti
Laleli19 Sürekli test yaptım geçen ay negatif hep çıkınca bi daha yapmadım bu ayda olmadım 4 gün geçikti bel agrısı başladı bu uygulamayıda gece yükledim herkez yazınca bende yazmak istedim benimle aynı durumu yaşayanlardan bilgi almak istedim