35+0 olduk bugun nst ve muaynemız vardır bebiş 2405 olmus 🙏 catı muaynemizden geçemedik maalesef kemıklerım darmış basıklık varmış doktor rıske atamayız bebek dogamaz yoksa kafası kolları kırılır dedı sezeryan dedi dırek😢 12 marta gün verdi 39 haftalıkken kızımı kucagımıza alıcaz 🙏