senaacik bende bunu düşünüyordum her izlediğimde ağlıyorum minicik bebekleri gördükçe kahroluyor insan elde değil.. Her yer de var tv ye bakmasak sosyal medya da var aynı şeyler.. Allah yardımcıları olsun, biz uzaktan izleyerek etkileniyoruz oradaki hamileleri düşünemiyorum 😢