beyzanurr_sahnn Merhaba arkadaşlar 38+1 hamileyim meme uçlarımda sancı var. Krem kullanmaya başlamalı mıyım, hangi kremi öneriyorsunuz?
prensesinannesi94 beyzanurr_sahnn ben 29+2deyim haftada 1 2 kez lansinoh krem sürmeye başladım gerçekten yumuşaklık veriyor
frdclk beyzanurr_sahnn Ben 36. Haftamda başladım. Zaten doğumdan önce başlanmalıymış gerçek faydası için