Sebnem9593 benimde göğüslerımde çok agrı vardı öyle hıssettım hamile olduğumu ama benımde gitti ağrı ınsan korkuyor acı gıdınce bısey mı oldu bazen kasıklarımda sıddetlı ağrı oluyor bışey mı oluyor hep boyleyız sanırım ıcımı ferah tutmaya çalışıyorum 14 haftalık olduk ama bı hafta gerıden geliyor ama normal diye bılıyorum pazartesi kontrol var ınsallah güzel haberler alırız sağlıklı bı sekılde kucağımıza almayı nasip eder Allahım benımde ilk bebegım 🙏🏽☺️