Drkmls Kızlar çok kavuşmak istiyorum yavruma ilk haftalar zaman geçmiyomuş gibi geliyodu ama şuan zaman dursun istiyorum doğum korkularım başladı. Ve erken doğum olurmu diye ayrıca korkuyorum aslında hiç bir sıkıntı yok ama. Sizler nasılsınız?
kardeleng Biz de 32+1olduk bana da geçmiyor sanki günler bir an önce kucağıma alayım diye hevesleniyorum.Bir de herkes bana hasta gibi davranıyor galiba ondan da sıkıldım.🙈
Cnselakif 31 haftalıgız bende bi an önce yavruma kavuşmak istiyorum ama tek korkum erken doğum olmasi Allah korusun
krkslagmz Bizde 31.haftadayız hemen geçsin istiyorum ama Doğum korkum da var 🙄 birde uykularım zehir oluyor benim gibi sırt ağrısı yaşayan var mı 🤦🏼♀️
Mavi20 31+5. Teyim bende erken doğumdan korkuyorum. Karnım sertleşiyor,kasıklarım ağrıyor bi panik oluyorum. Normalde riskim de yok ama saçma bi haldeyim. Doğum korkum yok sezeryan olacağım ama sonrası sütüm gelmezse ve başımda ki kalabalık herkesin herşeye karışması beni korkutuyor. 🤦♀️
SinemAyaz 31+3 teyim bende erken dogumu aklıma getirmemeye çalışıyorum ama hep aklımda normal mi olsa sezeryan mı olsa var bebeğim Doğum pozisyonunda normal Doğumdan çok korkuyorum sezeryanda da hayatın boyunca agrın olur diyorlar kafam çorba gibi iyice