Merhabalar 🌸 5 hafta 8 günlük gebeyim . Çarşamba günü kese göründü ve 2 hafta sonra kalp atışı ve tahliller için Ümraniye devletteki doktor çağırdı, oraya öylesine gitmiştim, düzenli olarak Zeynep kamil hastanesine gitmek istiyorum önerir misiniz ve hangi doktora gitmeliyim ?