Kızlar öncelikle depremde ölenlere allahtan rahmet enkazdan cıkanların da bir an önce sağlıklarına kavuşmasını dilerim ülkemiz ne yazıkki zor bir süreçten geçiyor söyleyecek pek söz yok açıkçası.Bir sorum olucak çalışamaz raporu tam olarak 32+0 bu şekildemi alınıyor