yankiyaren bende 33+6 haftadayim çok kararsızım özel mi devlet mi arasında erdemi tavsiye edenler de var ilk doğumun doğumdan korkmuyorum sadece devlette yattım bebegin hareketlerinde erken azalma olduğu için kimseyi yanıma almadıkları için biraz moral olarak çöktüm o yüzden çok aradayim özelde yaparsam bebeğe bir şey olursa imkanları nasıl bilmiyorum devletin o yönden olanağı daha yüksek ama dediğim gibi şuan çok arada kaldım 😊