8 haftadır yatıyorum .
28+3 deyim şuan doğuma kadar böyle dedi doktor. Bir tek tuvalete kalkıyorum , haftada bir yıkanıyorum . Başlarda psikolojik olarak berbattım. Sonra bu duruma da sanırım alıştım . En fazla 10 haftam bile kalmadı diyorum kendime , baya baya yolu tamamlıyorum . Erken doğum riskim zaten var bakalım neler olacak