elvinsmomm Arkadaslar merhaba. 31+6 yız. 2 haftadır inanılmaz bir geniz ve burun akıntım var. 4 yaşındaki kızım da aynı şekilde hasta ama direniyor. Ben iylesemedigim icin o da toparlanamiyor. Dr. Uma mesaj atmistim gecen hafta, ilac yazamam bol bol c vitamini gunde 1 bardak ıhlamur dedi bana. Ama hic bir sekilde geçmiyor. Aksine anaokulnda öğretmen olduğum için malum cocuklardan hic bir sekilde toparlanamadım. Cuma günü çalışabilir raporu alacağım, hem de kontrolüm var. İlac isteyeceğim. Bütün gece sağ yanagimin agrisindan uyuyamadım. Geçeceğine daha da artiyor sanki. Butun sinüslerim dolmus vaziyette. Nasıl gececek buuuu???😔😔😔
Kairem elvinsmomm aynı durum bende de var hocam ben de öğretmenim ayakta zor duruyorum benim de 31 haftalık hiç keyfim yok gripten
Nazkin elvinsmomm canim bende 31+6 yim bugun hamileligim boyunca sogan bal sarimsak yaptim azar azar ictim dagol antibiyotik etkisi yaratiyor cocuklara ozelikle verebilirsiniz soganin yikayin soymayin koklerini alin sadece ortasini delin guzece bi kasik bal bir diş sarimsak rendeyin icine 10 12 saat bekletin sonra altini delin aksin gunde uc defa olmak uzere kucuk cay kasi ile icin oksuruge cok iyi geliyor vicut direncini artiriyor 3 gunde grip denen bisey kalmaz insalah ama siz iki yada 3 sogan yapin ikinizde hastaniz bitince tekrarlayin 3 gun en az icin gunde 3 öğun ilac gibi 🙏🏻😊
Arenbebek Bende grip oldum ve bogazlarim cok kotu yutkunamiyorum :(( bugun doktora gidicek bol bol balli sut iciyorum ve bogaxlarim icin pastil burun akintim icin deniz suyu
elvinsmomm Nazkin dediginiz cok güzel ama onu icemem ki hic. Multivitaminleri bile kestik mide bulantisi yapiyor diye. Hormonlar iyice değişti 😔 Her seye hassas olduk🤦♀️