prensesinannesi94 Tugceekvs sabahları 3 damla şeklinde kullanıyorum ekmeğin üstüne damlatıyorum doktorum öyle yapabilirsin demişti
ozley Tugceekvs 3 damla kullanıyorum sabahları. Ekmeğe döküyorum yiyorum. Ya da azcık meyve suyuna döküyorum öyle içiyorum.
Sevimefealp Tugceekvs 3 damla alıyorum gün içinde saatim yok ama genelde akşam yatarken alıyorum tadı cok kötü