Hanımlar 28 haftalık gebeyim. Dün akşam kanamam geldi. Hemen hastaneye geldik. İlk eş önde duruyor dediler başka hastaneye sevk ettiler. Orada dün gece 2 kere, bugün 1 kere vajinal muayene oldum. Bir şey göremediler eş önde değil dediler. Kanamanın sebebi yok. Ciğer geliştirici iğne oldum. Sizde oldunuz mu bir, bu iğne bebeğin erken doğmasını mı engelliyor. Yardım lütfen sakin kalmaya çalışıyorum da kanamam yeni yeni duruyor geceden beri