Kızlar merhaba, bebeğim hep sol tarafımda, buna öğreşdim de ama şu an 24 haftadayım ve hareketleri baya hiss ediliyor, ben hep sol tarafımda uyumaya çalışıyorum ve şimdi bebek de solda olunca tepki vermeye başlıyor tekmeler atıyor acaba rahatsızmı oluyor? Altta kalıyor ya 😀 bi şey olmasın mı