Aysiuys Bat 9du test yaptım ama ne sevinebildim ne üzülebildim silik olunca 
Beauty Benimde aynı silik çıktı bende bilmediğim için endişelendim ama hemen test verdim 5+5 hamileyim 🥰
Betbet98 Aysiuys ayy ne üzülmesii:) hemde bebeğin kesinn seninle çünkü silik falan değil epey belli.. ve bu test normalde adet gecikince 6.7. Gün sonuç veriyor senin erken bile koyulaşmış… kesin değerin de yüksektir kan ver :)
Aysiuys Yaa çok sevindim koşarak kan vermeye gideceğim ilk kez test yaptım diye daha koyu olması gerek zannetmiştim teşekkür ederim hepinize
nidosh Benim de daha silik olmuştu idrarda böyleyse kanda çok daha bellidir şimdi. İnşallah hayırlı haberler alırsın
monarosamommy Aysiuys pozitif canım benim hayırlı olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah hepimizede böyle guzel mucizeler versin 🤲
Aysiuys Kan tahliline değer 109 pozitif ama yine de kadın doğuma gözükün yükselişi için dedi bakalım 1 hafta var randevuma
Betbet98 Aysiuys çok güzek kuzum değerin maşallah kontrollerini aksatma🥹 Rabbim tamamına erdirsin bize de nasip etsin inşallah ❤️
Miracleee Aysiuys yarından sonra yine kan ver bence canım. İki günde iki katı artarsa sağlıklı bir gebelik oluyor. Randevunu bekleme bence test için