Seyma0323 Merhaba kızlar ben 32 haftalık hamileyken doğum izine ayırdım. 2 gün önce izinim bitti ve işe dönmiyecem o yüzden işizlik maaşına başvurucam. Ibanı komple giriyorum TR eklemeden ama böyle hata veriyor sürekli.. (üzerini sildim iban gözükmesin diye
unlusura Seyma0323 yeniden kopyala canım olmazsa farklı bir IBAN dene ben de de böyle hata vermişti Bu arada doğum parasına da başvurabilirse onu da araştır ve devlet toplu para olarak 24.000’e yakın nakit para veriyor
Akay89 Seyma0323 iş beren tarafından işten çıkarılmadığınız sürece işsizlik maaşına başvurulamıyor bildiğim kadarıyla
Seyma0323 unlusura Denedim canım olmadı Doğum parası rapor parasi olmiyormu ben doğumdan sonra 6300 aldım ve rapor bitti tekrar yatıcak bu günlerde
Fatma-103 unlusura Bunun için nerden başvuru yapıyoruz doğum parasına nasıl yatıyor acaba bende izindeym şuan kaç ay içinde yatıyor
femme Seyma0323 dogum parası ve rapor ayrı bırı her ay odenen dıgerı ıse toplu ödenen para. en düşük askerı ücretden 24 bın cıvarı bışı
Selinsare Rapor parası doğum parası ayrı ayrı mı alınıyor ben de rapor parası aldım bu ay son para yatacak kafam karıştı benim de yardımcı olur mu bir bilen ?
Duygumut Selinsare doğum parası diye bişey yok aslında özel sektör çalışanına 4 ay rapor verdiği için sgk 4 aylık rapor parası yatırıyor. Kimisi toplu alındıgı için doğum parası sanıyor ama öyle değil. Normal rapordan farkı 32. haftada alınması gerektiği doğumun gercekleşmiş olması gerektiği falan. Yani hem doğum parası hem rapor parası alma durumu yok
Akay89 femme ikisi de aynı şey , ayrıca doğum parası dediğiniz şey bir kereye mahsus çocuk yardımı olabilir 300tl . Her ay ya da toplu yatan şey rapor paranız , bazı firmalar her ay onaylıyor bazıları toplu
Duygumut Seyma0323 Raporunuz bitti ve işe dönmeniz gerekiyor ise nasıl işsizlik alacaksınız ki? işsizlik için işverenin sizi işten çıkarması lazım.
UmAlya @Seyma0323 işverenin sizi işten çıkarması lazım ancak öyle alabilirsiniz işsizlik maaşını. Muhasebe ile görüşün bence
meleksaymaz Seyma0323 sigortanız varmıydı beni de bi aydınlatsanız ben de sigortalı çalısanıyım doğuma 2 ay kala çıkmak istiyorum 2 seneyi geçti bu iş yerinde çalışalı bende yaralanabilirmiyim?