Anesiii Merhabalar bir aylık hamileyim ve deprem bölgesindeyim hafif bir lekelenmem oldu doktor ve hastane yok bu kadar goxuk altında insan varken gitmek de istemiyorum sizce önemli bir şey mi stresten mi oldu acaba
Tuba11 Anesiii stresten olmuştur canım korkma ama çok dikkat et güvenli yerdeysen şuan bol bol uzan dinlen. İlk 3 ay çok önemli zaten. Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah 🙏 Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz 🙏 yinede fırsatın olunca eğer bulabilirsen git bı doktora veya en azından acile.
Anesiii Dinlenmek için kalacak yerimiz de yok arabada soğukta oturuyoruz dinlenecek yer de yok maalesef hayırlısı artık düşük olursa belli olur mu peki çok mu kanama olur ağrı falan