Deletedmom421 Hanımlar bugun 2li test gunumdu yaptiriyimmi yaptirmiyimmi derken en son kararimi yaptirmakta kildim kendi dr yoktu baska dr gittim Ultrasona gonderdi ense kalinligini olctu cok sukir o iyi. 1.5 mm yaziyordu lakin form doldururken burun kemigi olcumu DEGERLENDIRILMEDI. diye isaretledi yanlis cikarmi sonucum nolucak simdi
Aryamom- Deletedmom421 Benimkininde bikaç yerine 2 hafta sonra baktılar çünkü pozisyonu bakabilmeleri için uygun değildi belki öyledir sizinde